napis alt

Konto dla firmy lub organizacji

Aby założyć konto dla firmy lub organizacji i udostępnić kursy lub egzaminy procownikom, należy:
  1. przejść na platformę szkoleniową CyberEdu,
  2. kliknąć w boks Zarejestruj się,
  3. wybrać Firma lub organizacja,
  4. wprowadzić dane firmy i administratora.

Zakładanie konta dla firmy lub organizacji

Po założeniu konta dla firm/organizacji, należy:
  1. wrócić na stronę kursy.cyberedu.pl ,
  2. zalogować się do panelu administracyjnego,
  3. przygotować listę osób, którym chcesz udostępnić usługi szkoleniowe CyberEdu (Moi użytkownicy),
  4. wybrać jeden lub kilka kursów (Moje kursy), egzaminów (Moje egzaminy) lub dostępów do materiałów szkoleniowych (Moja pomoc),
  5. wprowadzić kod specjalny, jeśli otrzymałeś go na wybrany kurs,
  6. przyporządkować użytkowników do każdej z wybranych usług,
  7. ustawić daty rozpoczęcia,
  8. na adres mailowy przesłana zostanie faktura VAT,
  9. niezwłocznie po otrzymaniu płatności kursy zostaną zatwierdzone przez pracownika CyberEdu.

Logowanie do panelu administracyjnego, przegląd funkcji

Tworzenie listy użytkowników

Usuwanie użytkowników

Wybór kursów

Wybór egzaminów

Wybór dostępu do pomocy online

Przyporządkowanie użytkowników do usług

Monitorowanie aktywności użytkowników

Zmiana danych klienta

Zmiana danych klienta

firma
newsletter
Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.1.
© 2013 cyberedu O nas ǁ Wsparcie UE ǁ Kontakt

engine solidside | system zarządzania treścią 3w-cms